Sortides Curs 2016-2017

Cicle Superior al Museu de les Matemàtiques

Els nens i nenes de 5è i 6è van anar a Cornellà de Llobregat, al Palau Mercader, per visitar el Museu de les Matemàtiques de Catalunya.

Museu de les Matemàtiques

EI 5 va a la biblioteca

Els nens i nenes d'EI5 van anar a la biblioteca Francesc Candel

Colònies 2017

Els nens i nenes de la nostra escola han anat de Colònies a Cal Diable, una casa molt maca i acollidora situada a Pontons, a l'Alt Penedès. Si voleu veure què bé s'ho han passat trobareu un munt de fotos al nostre blog.

Colònies a Cal Diable

Sortida a la Granja

Els nens i nenes d'EI3, EI4 i EI5 van anar a la granja Can Bosc de Breda el divendres dia 9 de juny.

Sortida a la Granja

Jocs Florals a la Seu del Districte

El dimecres 17 de maig els alumnes que van guanyar els Jocs Florals de l’escola ( Mar Becerra, Lucia Alonso, Oscar González i Mariona Ayala ) van assistir a l’entrega de premis dels Jocs Florals del Districte de Sants Montjuic.

Jocs Florals

CI visita el Parc de l'Oreneta

El dimecres 17 de maig, els nens i nenes de Cicle Inicial van visitar El Parc del Castell de l’Oreneta que es troba al districte de Sarrià-Sant Gervasi, a Barcelona.

Parc de l'Oreneta

CM al CaixaForum

Els nens i nenes de CM han anat avui al CaixaForum a gaudir d'una activitat anomenada Teranga.

Teranga

EI 3 al Mercat de la Marina

L´últim dijous del trimestre, els nens i nenes d'EI3 van anar a fer una visita al mercat de La Marina.

EI 3 al Mercat

5è a la biblioteca

Els nens i nenes de 5è han anat a la Biblioteca Francesc Candel.

5è a la biblioteca

5è i 6è han anat al teatre de la Zona Nord

Els nens i nenes de 5è i 6è han anat al teatre de la Zona Nord a veure l'obra 'Journey to the centre of the Earth'

CS al Teatre

EI4 al Mercat de la Marina

Els nens i nenes d'EI4 van anar al Mercat de la Marina.

EI 4 al mercat

3r a la biblioteca Francesc Candel

EI4 al Mercat de la Marina

Els nens i nenes de 3r han anat a la biblioteca Francesc Candel. Han fet una activitat centrada en la figura de Roald Dahl

Cicle Inicial al Museu d'Arqueologia

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat al Museu d'Arqueologia.

Museu d'Arqueologia

Educació Infantil a la Fundació Miró

Els nens i nenes d'Educació Infantil han anat a la Fundació Miró a veure l'espectacle 'El col.leccionista de sons'.

Fundació Miró

Cicle mitjà al Teatre de la Zona Nord

Dilluns 13 de març, els nens i nenes de 3r i 4t han anat al teatre de la Zona Nord a veure l'obra 'Journey to the centre of the Earth'.

Teatre Zona Nord

EI5 al Mercat de la Marina

Dijous 2 de març, els nens i nenes d'EI5 van anar a fer una visita al mercat de La Marina.

EI5 al Mercat

Educació Infantil al Teatre de la Zona Nord

Dimarts 28 de Febrer, els nens i nenes d'Educació Infantil han anat al teatre a veure un espectacle de titelles: "Gnoma", on la Gwendoline i la seva amiga descubriran que per a viure més felices han de aprendre a compartir i a ser més tolerants.

Gnoma

Cicle Mitjà visita la fàbrica Cacaolat

Els nens i nenes de 3r i 4t han visitat la fàbrica Cacaolat ubicada a Santa Coloma de Gramanet.

Cacaolat

Web cacaolat

1r visita el Mercat de la Marina

Els nens i nenes de 1r van anar a fer una visita al Mercat de la Marina i van aprendre moltes coses relacionades amb l'alimentació amb el Ferran

Mercat

Cicle Inicial va al Teatre

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat al Teatre de la Zona Nord a veure l'obra en anglès, 'The princess and the frog'.

Teatre Zona Nord

24 de gener de 2017

4t se'n va a la Biblioteca

Els nens i nenes de 4t han anat  a la biblioteca Francesc Candel a fer una activitat relacionada amb Roald Dahl.

Dijous, 19 de gener de 2017

Cicle superior visita el Mercat de la Marina

Els nens i nenes de 5è i 6è han anat a visita el mercat del seu barri. A més de veure les parades i els productes que es poden aconseguir, també han rebut consells de com seguir una alimentació més sana.

Cicle Superior al Mercat de la Marina.

Programa Mengem sa, Mengem de Mercat

Dijous, 12 de gener de 2017

Els nens de 1r i Roald Dahl

Els nens i nenes de 1r d'EP han anat a la biblioteca Francesc Candel a fer una activitat relacionada amb Roald Dahl. Aquest any fa 100 anys que va néixer i a la biblioteca ho volen celebrar fent aquest tipus d'activitats per a les escoles.

Biblioteca 1r

Dijous, 15 de desembre de 2016

Avismón

Els nens i nenes de 5è i 6è d'EP han anat a entregar el menjar que han anat portant les famílies a l'escola durant els darrers dies a la Rambla Catalunya, on hi ha l'associació Avismón que recull menjar per a persones grans amb pocs recursos econòmics.

Avismón 2016

Dijous, 15 de desembre de 2016

L'Escola al Mercat

Els nens i nenes de 4t d'EP han anat al Mercat de la Marina.

Sortida al Mercat

Dijous, 1 de desembre de 2016

L'Escola al Mercat

Els nens i nenes de 2n d'EP han anat al Mercat de la Marina.

Sortida al Mercat

Dijous, 1 de desembre de 2016

CM al Planetari

Els nens i nenes de Cicle Mitjà han anat al Planetari Municipal

Sortida al Planetari

Dijous, 24 de novembre de 2016

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat avui al CaixaForum a veure l'espectacle EL COL.LECIONISTA DE PAISATGES.

Sortida al CaixaForum

Dijous 10 de novembre de 2016:

Educació Primària a Collbató

Els nens i nenes d'Educació Primària van fer una sortida a Collbató. Allà van poder visitar un antic trull i fer un passeig entre les oliveres.

Si voleu veure com ens ho vam passar de bé fer visiteu el nostre blog:

Sortida a Collbató

Dimarts, 8 de novembre de 2016:

Educació Infantil a la Fundació Miró

Els nens i nenes d'EI han anat a la Fundació Miró a divertir-se amb el XIM.

Sortida a la Fundació Miró